31369105_10155248489461384_6309614262734028800_n
Health, Lifestyle

5 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

Ξέρω ότι ήδη έχουν αρχίσει σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου όπως η κλασσική: «Πως θα βγω φέτος στη παραλία;»!

Τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα όσο τα έχεις στο μυαλό σου. Απλά χρειάζεσαι πειθαρχεία και μια μικρή προσπάθεια για να μπορέσεις να πετύχεις το στόχο σου.

Θα σου δώσω λοιπόν 5 tips που θα σε βοηθήσουν.

 

  1. Αερόβια άσκηση

Βάλε στην ζωή σου την αερόβια άσκηση. Τρέξιμο, ελλειπτικό, κολύμπι, ποδήλατο είτε αερόβιες ασκήσεις σε σειρά με πολύ μικρά διαλείμματα όπως : jumping jacks, skipping, jumping rope, burpees, high knees. Κάνε το 3 φορές την εβδομάδα και θα κάψεις θερμίδες και θα βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση

 

  1. Δοκίμασε H.I.I.T (high intensity interval training).

Αυτό το είδος προπόνησης δεν διαρκεί περισσότερο από 30 λεπτά λόγω της αυξημένης έντασης.

  • Η αυξομείωση της έντασης της άσκησης καθώς και των καρδιακών παλμών βοηθά ώστε να κάψουμε γρήγορα και αποτελεσματικά το λίπος .
  • Παράδειγμα: 1 λεπτό έντονης αερόβιας άσκησης με 1 λεπτό ή 30δευτερόλεπτα ξεκούρασης.
  • Καις λίπος για τις επόμενες 8 ώρες

 

  1. Ενδυνάμωση με αντιστάσεις και βάρος σώματος
  • Βοηθάει το σώμα μας να αυξήσει μυϊκή μάζα και να κάψει λίπος
  • Προτίμησε πολυαρθρικές ασκήσεις που να συνδυάζουν πολλές μυϊκές ομάδες μαζί.
  • Αύξησε την επιβάρυνση με περισσότερα κιλά σε κάθε άσκηση εκτελώντας 12- 15 επαναλήψεις και μικρότερο διάλειμμα (30 δευτερόλεπτα)
  1. Ισορροπημένη διατροφή
  • 5 μικρά γεύματα καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας
  • Καλό πρωινό
  • Απέφυγε το λευκό αλεύρι. Βάλε στη ζωή σου προϊόντα ολικής άλεσης που προσφέρουν περισσότερες φυτικές ίνες στον οργανισμό και βοηθούν στην απορρόφηση των μικροθρεπτικών συστατικών σε σχέση με το λευκό.
  • Απέφυγε τον αμυλούχο υδατάνθρακα στο βραδινό σου (μακαρόνια, ψωμί)
  • Κατανάλωσε πολλά φρούτα και λαχανικά

 

  1. ΠΡΟΣΟΧΗ στην ποσότητα

Πολλές φορές μετά από έντονη άσκηση πεινάμε σε υπερβολικό βαθμό με αποτέλεσμα κατά την διάρκεια της μέρας να καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεται ο οργανισμός μας σε καθημερινή βάση. Για να μπορέσεις να χάσεις βάρος και λίπος, πρέπει να υπάρχει ένα έλλειμμα θερμίδων ώστε να δεις το αποτέλεσμα που θες.

 

31250519_10155248489756384_7013054280034680832_n

Περιμένω τις απορίες ή  τα σχόλια σου!

Let summer begin…!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply